نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
میلینكوویچ ساویچ با یكی از این 3 بسته پیشنهادی راهی تورین خواهد شد

میلینكوویچ ساویچ با یكی از این 3 بسته پیشنهادی راهی تورین خواهد شد

 

در صورتی كه یوونتوس قادر به تأمین هزینه سنگین انتقال ساویچ به تورین نشود، می‌تواند با تكرار مجدد ماجرای معاوضه كالدارا و بونوچی و دست‌چین كردن گزینه مناسب از میان ستاره‌های بوسنیایی و كلمبیایی‌اش، شاه‌ماهی صربستانی لاتزیو را بیانكونری كند.

 

روزنامه Il Messaggero با اشاره به جلسه ویژه متیو كژمان مدیربرنامه سرگئی میلینكوویچ ساویچ با كلودیو لوتیتو در خصوص تعیین وضعیت این بازیكن، از عدم‌رضایت مدیرعامل لاتزیو بر خروج این بازیكن با پیشنهادات كمتر از 150 میلیون یورو خبر داده است. كژمان در این جلسه با اشاره به پیشنهادات برخی از رابطان باشگاه‌های علاقه‌مند به ساویچ از جمله یوونتوس، با عدم تغییر تصمیم قاطعانه مدیر لاتزیو مواجه شده است. در عین حال با توجه به معامله اخیر یوونتوس و میلان، معاوضه ساویچ با یكی از ستاره‌های یووه را، در صورت پافشاری بیانكونری‌ها دور از دسترس ندانسته است.

 

به گفته منبع خبری این روزنامه چاپ رم؛ این احتمال از یكی از نقل قول‌های لوتیتو در این جلسه كه در واكنش به سماجت یووه برای جذب ساویچ به كژمان گفته شده استناد شده است: «یووه‌ای‌ها اگر ساویچ را می‌خواهند یا با 150 میلیون یورو پا پیش بگذارند یا با یكی از ستاره‌هایشان! »

 

امیلیانو برناردینی نویسنده این گزارش در بخش دیگری از این مطلب از آمادگی یوونتوس برای جذب ساویچ طبق خواست لاتزیویی‌ها خبر داده است. این روزنامه‌نگار میرالم پیانیچ هافبك بوسنیایی یووه را گزینه‌ ایده‌آل این باشگاه برای معاوضه با این هافبك صربستانی عنوان كرده است. با اینكه پیانیچ به تازگی از علاقه‌اش به ماندن در جمع بیانكونری‌ها سخن گفته اما وسوسه جذب ساویج می‌تواند از شماره 5 یوونتوس یك ماتیا كالدارای دیگر بیافریند.

 

برناردینی در پایان با اشاره به احتمال معاوضه مستقیم پیانیچ با ساویچ؛ از دو بسته پیشنهادی دیگر نیز رونمایی كرده است. پیشنهاداتی كه شامل «خوان كوادرادو + 90 میلیون یورو» یا خرید مستقیم ساویچ در صورت كاهش 30 میلیونی رقم پیشنهادی لاتزیو در «دو قسط 40 و 80 میلیون یورویی» نیز است.

 

با اینكه 4 سال از قرارداد سرگئی میلینكویچ ساویچ هافبك 23 ساله لاتزیو با این باشگاه باقیمانده، غول‌های سرشناسی همچون یوونتوس، رئال‌مادرید، منچستر سیتی، لیورپول و منچستر یونایتد از یك ماه گذشته تاكنون نسبت به جذب این بازیكن صربستانی ابراز تمایل كرده‌اند. با این همه باشگاه لاتزیو همواره از عدم تمایلش برای فروش این بازیكن و اعلام ارقام سنگین برای دادن رضایت به خروج ساویچ مبادرت ورزیده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: